zaterdag 14 januari 2012

Eekhoorn


Eekhoorn
24x32 cm pastel potlood.

Een studie van een eekhoorntje. Binnenkort wil ik deze nog eens schilderen in olieverf.

Nu we sinds anderhalf jaar een hond hebben en we iedere dag in het bos lopen, is er een wereld voor me open gegaan. Wat is de natuur indrukwekkend mooi. Elke dag is het weer nieuw in het bos. Er is zoveel te ontdekken. En zo, na jaren, is de zin weer teruggekomen om te gaan schilderen. De schoonheid van de schepping is een bron van inspiratie.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Ineke, Wat is hij mooi. prachtige tekening van de eekhoorn. Zelf ben ik bezig met acryl en eekhoorn maar lukt nog niet zo. Ook voor het eerst twee tekeningen gemaakt en dat is echt leuk werk. Ja ook ik heb ontdekt hoe mooi de natuur is en pak nu weer het een en ander op naast mijn stempelblog. Kijk uit naar je olieverf schilderij.
    groetjes en fijne zondag
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier nog een Marja, ik vind je werk mooi en als ik het zo zie heb ik nog heel veel te leren.

    groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so very cute & beautiful!
    lovely greetings from Switzerland
    Susanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'n Pragtige Eekhoorn Ineke, baie mooi gedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!